Φροντίδα του δέρματος Τρόφιμα, Συμπληρώματα διατροφής και Αποφυγή Τοξινών

Rate this post

Εκτός από τη σωστή καθημερινή φροντίδα δέρματος, καταβρέχοντας το τόνερ και την ενυδατική τον εαυτό σας μέχρι να είστε μπλε στο πρόσωπο, μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας ένα καλό δουλεύοντας από μέσα προς τα έξω. Εδώ είναι μερικές συμβουλές.

Εσωτερική: Τρόφιμα

Δέρμα τα Αντιοξειδωτικά: Τρώτε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες C και E ή το αντιοξειδωτικό ιχνοστοιχείο σελήνιο. Θα βοηθήσει στην προστασία του δέρματος από τη ζημία ήλιων και καθυστέρηση της γήρανσης προστατεύοντας την ελαστικότητα του δέρματος.

Πηγές: ηλιόσποροι, το φυστικοβούτυρο, το αβοκάντο, πάστα ντομάτας, πιπεριές κόκκινες, ελαιόλαδο, μάνγκο, ροδάκινα, το μπρόκολο, το σπανάκι, το πεπόνι, τα μανταρίνια, το καρπούζι, το χυμό πορτοκαλιού, τιλάπια, γαρίδες, την τουρκία, το καστανό ρύζι, στήθος κοτόπουλο, μανιτάρια και αυγά.

Ενυδάτωση: το Νερό βοηθά να ξεπλύνετε μακριά τις τοξίνες και κρατά τα κύτταρα καλά ενυδατωμένο, το οποίο σημαίνει ότι το δέρμα θα φαίνεται πιο σφριγηλό και πιο καθαρά. Αν και τα υγρά είναι η κύρια πηγή του νερού, ορισμένα τρόφιμα έχουν τόσο υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, που συμβάλλουν στη συνολική ενυδάτωση.

Πηγές: τα μήλα, τα βατόμουρα, κεράσια, σταφύλια, ακτινίδια, λεμόνι, μάνγκο, καρπούζι, ανανά, αγκινάρες, παντζάρια, σέλινο, αγγούρια και πατάτες.

Ανανέωση του δέρματος: ο Ψευδάργυρος βοηθά στη διατήρηση του κολλαγόνου, που διατηρεί το δέρμα σφριγηλό, είναι επίσης εμπλέκονται στην ανανέωση του δέρματος.

Πηγές: σπόροι κολοκύθας, τα ρεβίθια, τα εμπλουτισμένα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα κάσιους, φακές, φασόλια, άπαχο γάλα, αρακά και χοιρινό φιλέτο.

Μια Λέξη Για Τα Καλά Λίπη

Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα είναι ένας ειδικός τύπος της προστασίας του λίπους που το σώμα δεν μπορεί να κατασκευάσει. Αυτά τα καλά λίπη σβήνουμε τη φλεγμονή στο σώμα και είναι ευεργετική για απαλό δέρμα και τις αρθρώσεις. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα από ψάρια και κριλ (είδος γαρίδας-όπως θαλάσσιο ασπόνδυλο ζώο), λιναριού και καρύδια, αλλά υπάρχει μια μεγάλη διαφορά στο πόσο καλά τα διαφορετικά είδη Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα χρησιμοποιούνται από το σώμα.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν flaxseeds είναι επαρκές υποκατάστατο για τα ψάρια. Δεν είναι. Αν και λιναρόσποροι περιέχουν άλφα-λινολενικό οξύ (ALA), μια μορφή των ωμέγα-3, μόνο το 10% του ALA μετατρέπεται σε δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA) ή εικοσαπεντανοϊκό οξύ (EPA), οι πιο ευεργετικές μορφές ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ακριβώς αυτά που είναι πλούσια σε πετρέλαιο ψαριών. Καλό ψάρι πηγές: σολομός και το λάδι σολομού, σαρδέλες, αντζούγιες.

Άλλα Καλά Λίπη: χρήσιμο για να κρατάτε το δέρμα σας εύπλαστο

Εκτός από το πετρέλαιο ψαριών, τρώνε αβοκάντο, ελαιόλαδο, λάδι καρύδας (περιέχει μέσης αλυσίδας λιπαρά οξέα, που είναι επίσης χρήσιμη για το μεταβολισμό). Προφανώς, δεν θέλετε να υπερφόρτωση του συστήματος σας ακόμα και με υγιεινά λίπη. Καρύδια παίξει ένα ρόλο σε μια ισορροπημένη διατροφή και είναι μια καλή πηγή του άλφα-λινολεϊκό οξύ. Είναι επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και βιταμίνες, ειδικά σε βιταμίνες Β και Ε ομάδων. Τα αμύγδαλα θεωρούνται το κορυφαίο παξιμάδι για να φάει. Ωμοί ξηροί καρποί υπερτερούν ψητό/αλατισμένα με κάθε τρόπο.

Εσωτερική: Το Υγιές Δέρμα Συμπληρώματα

Πολλά από τα παρακάτω συμπληρώματα που μπορείτε να πάρετε εσωτερικά, επίσης, περιλαμβάνονται σε τοπικά προϊόντα φροντίδας του δέρματος.

Το κολλαγόνο το Κολλαγόνο είναι μια διαρθρωτική στήριξη πρωτεΐνη που είναι απαραίτητη για την επιχείρηση, νεανικό δέρμα. Συνολικά, η ποσότητα του κολλαγόνου στο δέρμα τείνει να φθίνει με την ηλικία, μια συνεχής διαδικασία που επηρεάζεται από μια σειρά παραγόντων, όπως το φως του ήλιου, το κάπνισμα, τις ελεύθερες ρίζες και φλεγμονές. Δεδομένου ότι η σύνθεση του νέου κολλαγόνου επιβραδύνεται, η τοπική βιταμίνη C είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να ενισχύσει τη σύνθεση του κολλαγόνου και επιβραδύνει την υποβάθμιση. Εάν παίρνετε ένα συμπλήρωμα κολλαγόνων, πάντα να πάρετε Βιταμίνη C σε συνδυασμό με αυτό για το μέγιστο αποτέλεσμα.

DMAE – DMAE είναι μια φυσική θρεπτική ουσία με ισχυρή αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες. Βρίσκεται στα ψάρια, συμπεριλαμβανομένων άγρια Αλάσκα σολομός, αντσούγιες και οι σαρδέλες. Μπορεί να ληφθεί εσωτερικά και εφαρμόζεται τοπικά (συνήθως σε συνδυασμό με άλλα φροντίδας δέρματος συστατικό τύπους), θα βοηθήσει στην αύξηση της σταθερότητας του δέρματος και του μυϊκού τόνου. Εφαρμόζονται τοπικά DMAE λοσιόν είχε θετικά αποτελέσματα για το δέρμα, αυξάνοντας σημαντικά την εμφάνιση του λάμψη, τον τόνο και τη σφριγηλότητα, ενώ η μείωση των μικρο-φλεγμονή στο δέρμα.

Εκχύλισμα πράσινου Τσαγιού – Φυσικές πολυφαινόλες δρουν ως ισχυρά αντιοξειδωτικά για την υποστήριξη του αγώνα κατά την παραγωγή των κυττάρων-τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες. Υποστηρίζουν την αντοχή των τριχοειδών αγγείων και άλλα αιμοφόρα αγγεία.

L-Καρνοσίνη – L-Καρνοσίνη είναι ένα διπεπτίδιο αμινοξέων που αποτελείται από συνδεθεί με ομοιοπολικό δεσμό αμινοξέα, βήτα αλανίνη και ιστιδίνη και βρίσκεται στον εγκέφαλο, την καρδιά, το δέρμα, τους μυς, τα νεφρά και το στομάχι. Υποστηρίζει την υγιή γήρανση και την κυτταρική ανανέωση, από τις επιπτώσεις της σε δύο μηχανισμούς: Γλυκοζυλίωσης και τη Ζημία ελεύθερων Ριζοσπαστών. Η γλυκοζυλίωση είναι ανεξέλεγκτη διασύνδεση της λειτουργίας των κυττάρων και της επιταχυνόμενης γήρανσης. Αποτελεσματική δόση είναι 1.000 mg την ημέρα.

Προλίνη-Λυσίνη, L-Λυσίνη και l-proline αμινοξέων, που είναι οι πρόδρομοι των υδροξυλυσίνη (HL), και υδροξυπρολίνη (HP), δύο συστατικών του κολλαγόνου.

Το κολλαγόνο αποτελεί βασικό συστατικό του αρτηριακά τοιχώματα.

Θάλασσα Buckthorn – Ωμέγα-7 λιπαρά οξέα από ένα φυτό που παράγει ένα βαθύ χρώμα του πετρελαίου είναι μια σημαντική πηγή της βιταμίνης C. το Ιπποφαές, αποτελείται από δύο παλμιτελαϊκό και cis-vaccenic οξέα. Παλμιτελαϊκό οξύ είναι ένα φυσικό συστατικό του υγιούς δέρματος και είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντιοξειδωτικό που παρέχει ισχυρή αντι-γήρανση υποστήριξη, λόγω της ικανότητάς της να χαλιναγωγήσει τις ελεύθερες ρίζες.

Βιταμίνη C – η Βιταμίνη C είναι ένα βασικό συστατικό στην παραγωγή του σώματος του κολλαγόνου και ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει να ανανεωθείτε ηλικίας και φωτογηρασμένα δέρματα.

Εξωτερικών: Αποφύγετε τις Τοξίνες στα Προϊόντα Προσωπικής Φροντίδας

Προϊόντα φροντίδας του δέρματος, σαμπουάν, αφρόλουτρα, αποσμητικά και λοσιόν μπορεί να περιέχει οποιοδήποτε αριθμό χημικών ουσιών, συμπεριλαμβανομένων των καρκινογόνων ρύπων 1,4-Διοξάνιο. Αυτό είναι ένα υποπροϊόν του καρκίνου που προκαλούν την πετροχημική Οξείδιο του Αιθυλενίου, το οποίο χρησιμοποιείται για να κάνει τα σκληρά συστατικά ηπιότερη. Είναι επίσης ύποπτος ότι είναι τοξικό για τα νεφρά, τον εγκέφαλο, το αναπνευστικό, μεταξύ άλλων. 1,4-Διοξάνιο είναι επίσης μια κορυφαία ρύπων στα υπόγεια ύδατα.

Μερικά από τα κορυφαία φυσικά και βιολογικά σήματα έχουν βρεθεί να περιέχουν 1,4-Διοξάνιο. Έτσι, είναι καλύτερο να διαβάσετε συστατικό ετικέτες προσεκτικά και να αποφεύγουν αυτά τα προϊόντα. Σε συστατικό ονόματα, να αναζητήσετε: «myreth,» «oleth,» «laureth,» «ceteareth,» οποιοδήποτε άλλο «eth», το «PEG», «το πολυαιθυλένιο,» «γλυκόλη πολυαιθυλενίου,» «πολυοξυαιθυλενίου,» ή «oxynol». Επίσης, αποφύγετε τα ακόλουθα:

Τεχνητά Αρώματα είναι μεταξύ των κορυφαίων γνωστά αλλεργιογόνα και μπορεί να προκαλέσει άσθμα και να προκαλέσει επιθέσεις. Μόσχοι χρησιμοποιούνται ως αρώματα και μπορεί να συσσωρεύονται στο σώμα σας, διαταράσσουν τις ορμόνες, προκαλώντας ερεθισμούς του δέρματος και τον καρκίνο (σε εργαστηριακές μελέτες).

Το ορυκτό Πετρέλαιο, Παραφίνη και Βαζελίνη παλτό το δέρμα σας όπως το πλαστικό. Να φράξουν τους πόρους και να δημιουργήσει μια συσσώρευση τοξινών. Είναι αργή κυτταρικό κύκλο εργασιών που προκαλεί νωρίτερα σημάδια της γήρανσης και υπάρχουν υποψίες ότι προκαλούν καρκίνο και να διαταράξουν την ορμονική δραστηριότητα.

Parabens είναι χημικές ουσίες που βρίσκονται σε πολλά καλλυντικά, καθαριστικά και αποσμητικά μασχάλης. Μιμούνται τη δράση των γυναικείων ορμονών οιστρογόνων που μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη των ανθρώπινων όγκων του μαστού. Οι άντρες προφανώς θα θέλετε να τα αποφύγετε, δεν χρειάζονται πρόσθεσε οιστρογόνα στον οργανισμό τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ