Την Υγεία Των Ατόμων Για Τη Μακροζωία

Rate this post

Πολλοί άνδρες αισθάνονται ότι αν απλά πάρτε δύο ασπιρίνες και ένα Centrum κάθε μέρα, να τους προστάτη ελέγχεται ετησίως μετά την ηλικία των 40 ετών, δεν καπνίζω, και με τα πόδια το σκύλο, είσαι μια χαρά με την υγεία τους. Αλλά δεν είναι έτσι.

Πολλοί από αυτούς τους ίδιους ανθρώπους να αισθάνονται ότι έχουν κάτι «λάθος», αν πρέπει να πληρώσει πάρα πολύ προσοχή για την υγεία τους. Αυτό είναι μια στάση που πρέπει να πεταχτεί στα σκουπίδια. Όλα τα ανθρώπινα όντα, και όχι μόνο επαγγελματίες αθλητές και όχι μόνο οι γυναίκες, πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην κατάσταση της υγείας τους και να κάνουν πράγματα για να το διατηρήσει … και οι νεότεροι είναι όταν αρχίσει, τόσο το καλύτερο.

Στην πραγματικότητα, η πρώτη συμβουλή για την υγεία των ανδρών είναι να ξεπεράσεις τον φόβο σου.

Ο φόβος εμποδίζει από το να κάνεις τα πράγματα που πραγματικά πρέπει να κάνουν, όπως και να πάρει την αφθονία της καρδιάς-ποσοστό-την αύξηση αερόβια άσκηση, αναπνοή, βαθιά, και τρώει μια ισορροπημένη διατροφή. Δεν είσαι μια αποτυχία, αν είστε έξω από το σχήμα … είσαι ακριβώς έξω από το σχήμα, και θα πρέπει να πάρει πίσω στο σχήμα για το καλό της αυτοεκτίμησης, καθώς και την σωματική και ψυχική υγεία. Η αδύνατη υγεία κάνει για μια ζωή κατώτερης ποιότητας.

Μιλώντας για σωστή διατροφή…να απαλλαγούμε από πολλά από τα fast food, τα «άρπαξε γρήγορα τσιμπήματα«, και την επεξεργασμένη ζάχαρη. Αυτά τα πράγματα είναι όλα καλά σε ένα πραγματικό τσίμπημα ή μια φορά σε ένα ενώ τη θεραπεία, αλλά δεν μπορείς να ζήσεις μακριά τους. Θα πρέπει να τροφοδοτήσει το σώμα σας σωστά, και αυτό απαιτεί τα σωστά τρόφιμα. Όλοι μεταβολισμό είναι λίγο διαφορετική, οπότε είναι λάθος να προτείνω μια καθολική διατροφή, και αντίθετα με τη δημοφιλή σύγχρονα αυταπάτη, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι καλύτερα να είστε χορτοφάγοι, είναι χειρότερα αν προσπαθήσουν.

Ωστόσο, με αυτά τα πράγματα, είπε, γενικά τρώμε πολύ κόκκινο κρέας * πάρα πολλά τηγανητά τρόφιμα * πολύ άμυλο, και πολύ ραφιναρισμένη ζάχαρη (λευκή ζάχαρη, σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης). Αυτό σημαίνει ότι την ίδια στιγμή είμαστε τρώτε πολύ λίγο: θαλασσινά, πουλερικά * φρούτα * λαχανικά * ξηροί καρποί και δημητριακά ολικής αλέσεως. Το κόκκινο κρέας είναι η «πλήρης πρωτεΐνη» και είναι καλό για σας, το τηγανητό φαγητό είναι πολύ νόστιμο, και το μυαλό μένει στις ζάχαρη, έτσι δεν είναι τόσο αν αυτά τα πράγματα πρέπει να γίνουν.

Αλλά το κλειδί εδώ είναι η ισορροπία.

Αν είσαι ο τυπικός άντρας, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τουλάχιστον δύο από σας τρέχουσα εβδομάδα κόκκινο κρέας γεύματα με ψάρι ή κοτόπουλο, και ούτε θα πρέπει να είναι τηγανητό. Σου κόψω την πατάτα την κατανάλωση στο μισό, και την αντικατάστασή τους με φασόλια ή σκουός. Ρίχνουμε το περιεχόμενο από το πιάτο με γλυκά στα σκουπίδια και να αρχίσουν να αγοράζουν ή αυξανόμενη φρούτα και ξηρούς καρπούς για να munch. Και να πετάξεις όλα σου, το άσπρο ψωμί και να φάμε ψωμί ολικής αλέσεως όπως το Ρωμαϊκό Γεύμα.

Επίσης, θα πρέπει να είναι το τρέξιμο, παίζοντας ρακέτες ή κάτι σημαντικά καρδιο τουλάχιστον κάθε άλλη ημέρα για τουλάχιστον μισή ώρα, μια ώρα (αν και για να ξεκινήσετε με το αν είστε πλαδαρό μπορεί να θέλετε να το διατηρήσουν για μόλις 15 λεπτά). Βόλτα με το σκύλο, δεν μετράει.

Στη δουλειά σου ζωή … κόψτε το στρες. Για έναν άνδρα, αυτό σημαίνει συνήθως ότι ανταγωνίζονται ενάντια στον εαυτό σας, όχι ενάντια σε όλους τους άλλους, και να είναι ειλικρινής με τον εαυτό σου για το αν πραγματικά αγαπάς τη δουλειά σου … και αν δεν σας αρέσει, δοκιμάστε να αλλάξετε σε κάτι άλλο. Α, και δεν φέρει δουλειά στο σπίτι-ακόμα και αν εργάζεστε από το σπίτι. Η ώρα της ψυχαγωγίας είναι μόνο αυτό.

Τέλος, το πιο μεγάλο μυστικό για την καλή υγεία των ανδρών: να δώσει. Δώσει σε φιλανθρωπίες, να δώσει ποιοτικό χρόνο με τους φίλους και την οικογένειά σας, και βεβαιωθείτε ότι ό, τι και να κάνεις για τα χρήματα προσθέτοντας αξία στη ζωή των άλλων. Τι σας δίνουν έρχεται πίσω σε σας σε χρόνο πολλές φορές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ