Τα Δέκα Κουρφαία Τρόφιμα Που Θα Σας Βοηθήσουν Να Χτίσετε Μυϊκή Μάζα

Rate this post

Χτίσετε Μυϊκή Μάζα

Όταν θέλετε να χτίσετε τους μυς σας, είναι επιτακτική ανάγκη να τρώτε τροφές που θα σας βοηθήσουν σε αυτό. Η άρση βαρών θα σας πάει μόνο μέχρι ένα σημείο, αλλά μια διατροφή προσανατολισμένη προς την οικοδόμηση της μυϊκής μάζας είναι πάρα πολύ σημαντική. Τι είδους τρόφιμα θα πρέπει να τρώτε; Εδώ είναι δέκα τροφές που είναι γνωστό ότι βοηθάνε με την οικοδόμηση της μυϊκής μάζας.

Κοτόπουλο ή γαλοπούλα – Αυτά τα κρέατα είναι γεμάτα με πρωτεΐνες και κατέχουν υψηλή θέση στον κατάλογο των τροφίμων που πρέπει να τρώτε, όταν προσπαθείτε να χτίσετε μυϊκή μάζα.

Cottage Cheese – Ενώ μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν ούτε somatodrol review να βλέπουν αυτό το φαγητό, είναι πραγματικά αρκετά χρήσιμο για τους body builders και άλλους που θέλουν να αυξήσουν τη μυϊκή μάζα τους επειδή χονεύεται αργά.

Αυγά – Τα αυγά έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των μυών.

Ψάρια – Όταν τρώτε ψάρια (ιδιαίτερα σολομό) παίρνετε αφθονία λιπαρών οξέων, όπως ωμέγα-3. Αν θέλετε να χτίσετε μυϊκή μάζα, να τρώτε ψάρια τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

Φρούτα – Γνωρίζετε ήδη ότι η κατανάλωση φρούτων είναι καλή για σας, επειδή σας παρέχουν φυτικές ίνες, σίδηρο, ψευδάργυρο, κάλιο και ορυκτά. Συνεχίστε να τα τρώτε για να χτίσετε τους μυς σας.

Γάλα – Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το γάλα έχει αφθονία βιταμινών και ανόργανων συστατικών που σε συνδυασμό με το ασβέστιο δίνει μια επιπλέον ώθηση στους μυς σας.

Ξηροί καρποί – Σπουδαία τρόφιμα χαμηλού GI (γλυκαιμικός δείκτης), παρέχοντας σας με ενέργεια που απελευθερώνεται πιο αργά. Αυτό σας επιτρέπει να γυμνάζεστε περισσότερο και σκληρότερα. Οι ξηροί καρποί περιέχουν επίσης ακόρεστα λίπη που είναι καλά για την οικοδόμηση της μυϊκής μάζας. Μπορείτε επίσης να βρείτε ακόρεστα λίπη στο ελαιόλαδο, τα λιπαρά ψάρια και το βούτυρο ξηρών καρπών.

Βρώμη – Ένα τρόφιμο όπως η βρώμη παρέχει στο σώμα σας ένα σταθερό ρυθμό ενέργειας και ενθαρρύνει την ανάπτυξη των μυών σας.

Κόκκινο κρέας – Πολλοί άνθρωποι συνδέουν το κόκκινο κρέας με την οικοδόμηση της μυϊκής μάζας και δεν έχουν άδικο. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε πρωτεΐνη, σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνες, τα οποία είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη των μυών.

Λαχανικά – όπως και τα φρούτα, θα πρέπει να περιλαμβάνετε τα λαχανικά όπως καρότα, πιπεριές, ντομάτες, κλπ, καθώς είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη των μυών.

Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε άφθονες ποσότητες νερού. Το νερό μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά των τροφίμων στα διάφορα μέρη του σώματός σας. Είναι καλό, επίσης, να τρώτε γεύματα κάθε τρεις ώρες και να αποφεύγετε την επεξεργασμένη ζάχαρη. Μην τρώτε τροφές που είναι υψηλές σε γλυκαιμικό δείκτη, όπως το λευκό ψωμί και οι πατάτες.

Κοιτάζοντας την παραπάνω λίστα, επιλέξτε τροφές οικοδόμησης μυών για το μενού σας και συνδυάστε το με μια έντονη ρουτίνα άρσης βαρών. Όταν το κάνετε, θα έχετε τη μυϊκή διάπλαση που επιδιώκετε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ