Τέσσερα Στάδια για την Επιτυχή Απώλεια Βάρους

Rate this post

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, όταν θα συναντηθούν για πρώτη φορά ένα πιθανό νέο πελάτη, η πιο κοινή ερώτηση που μου είναι, «μπορεί να σας βοηθήσει να χάσω βάρος;» Η απάντησή μου βάζει την μπάλα στο δικό τους γήπεδο. Μπορώ να σε βοηθήσω να λύσει το πρόβλημα του βάρους σας, αν είστε πρόθυμοι να ολοκληρώσουν τέσσερα στάδια αλλαγής συμπεριφοράς.

Είναι έκπληκτος για να μάθει τα δύο πρώτα στάδια θα πραγματοποιηθεί σε μας πρώτα τριάντα λεπτά συνεδρία μαζί.

Το στάδιο Ένα – Ασυνείδητα ανίκανος. Θα συναντήσω νέους πελάτες στο πρώτο στάδιο του προβλήματος βάρους. Γνωρίζουν καλά ότι έχουν ένα πρόβλημα, αλλά δεν γνωρίζουν τι είναι η προέλευση του προβλήματος είναι σπάνια. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αν μπορούσαν να διδαχθούν μόνο καλό νέο διατροφικές συνήθειες, το βάρος τους τα θέματα θα εξαφανιστούν. Δεν συνειδητοποιούν ότι έχουν εσωτερικό της ταυτότητας ή του χαρακτήρα, που έχει συσταθεί για την υποστήριξη τους φτωχούς τρόπο ζωής ακατάλληλη διατροφή. Η κακή διατροφική συμπεριφορά πηγαίνει πέρα από τις κακές συνήθειες, βαθιά ριζωμένη, ασυνείδητα, στην θέση κάθε μέρα. Έχουν γίνει ασυνείδητα καλός στο να είναι κάποιος υπέρβαρος.

Στάδιο Δύο – Συνειδητά ανίκανος. Εισάγετε το δεύτερο στάδιο, όταν συνειδητά επίγνωση του γιατί το σώμα αποθηκεύει το λίπος και να χάσετε μυς βασίζεται σε ορμονικές αποκρίσεις προς την ποσότητα και την ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνονται. Αυτή είναι μια αντίληψη, η οποία πηγαίνει πέρα από την λογική μας ικανότητα να κατανοήσουμε. Η κοινή λογική θα σας οδηγήσει να πιστεύουμε τρώνε λιγότερο συχνά και σε μικρότερες ποσότητες, θα κρατήσει το λίπος από το να αποθηκευτούν. Αυτό δεν θα μπορούσε να είναι περαιτέρω από την αλήθεια. Δυστυχώς, εννέα στα δέκα υπέρβαρο πελάτες είναι κάτω από eaters, όχι πάνω από eaters. Διδάσκονται με την κατανάλωση τεσσάρων ή περισσότερων γευμάτων, περίπου τεσσάρων ωρών, που καταναλώνουν υψηλή σε φυτικές ίνες, χαμηλό γλυκαιμικό τρόφιμα, μερίδες 30% πρωτεΐνη, 50% υδατάνθρακες και 20% λιπαρά, το οποίο θα προκαλέσει μια αργή άνοδο και την αργή πτώση του σακχάρου στο αίμα. Αυτό θα φέρει μια ομοιόσταση ή ισορροπία στο πάγκρεας παραγωγή των ορμονών, της ινσουλίνης και της glucagons, το οποίο τροφοδοτεί τους μυς και μειώνει το λίπος.

Στάδιο Τρία – Συνειδητά αρμόδια. Το τρίτο στάδιο είναι η καθημερινή πρακτική συνειδητά να τρως τις σωστές τροφές, κατάλληλες ώρες, προσαρμοσμένος ή είναι εφοδιασμένα ποσά για κάθε άτομο. Η καθημερινή ρουτίνα της σκέψης, τη σωστή σκέψη, μιλώντας σε δράση, και επιτρέπει τις επαναλαμβανόμενες πράξεις για να διαμορφώσει συνήθειες είναι σημαντικό να είναι σε θέση κάθε μέρα. Πιστεύω ότι χρειάζονται τουλάχιστον 21 ημέρες για αυτές τις ρουτίνες για να σχηματίσουν μια φυσική συνήθεια. Ο κίνδυνος είναι αυτές οι συνήθειες είναι ακόμη βαθιά ριζωμένη στο υπο-συνείδηση. Αν όχι συνειδητά στην πράξη κάθε μέρα, είναι πολύ ευάλωτο σε παλιά συμπεριφορά επαναλαμβανόμενο. Αυτό είναι το πιο πιθανό κατά τη διάρκεια του τεστ ή δοκιμή, η οποία φαίνεται να ξεπερνούν τη νέα συμπεριφορά. Σκεφτείτε το υποσυνείδητο σαν ένα δάσος, και κάθε δέντρο του δάσους αποτελούν μια πεποίθηση ή χαρακτηριστικό που αφορούν όλες τις πτυχές της ζωής σας. Για παράδειγμα, ένα δέντρο αντιπροσωπεύει ηθικές πεποιθήσεις σας, το άλλο σας την ηθική της εργασίας και ούτω καθεξής. Αυτά τα δέντρα είναι βαθιά ριζωμένη και η συνειδητή προσπάθεια για να τους κρατήσει στη θέση του. Ως ένα νεαρό αγόρι που μου έμαθε η κλοπή είναι πολύ λάθος συμπεριφορά. Έτσι, όταν επισκεφθείτε το εμπορικό κέντρο, δεν πρέπει να κάθονται στο αυτοκίνητο και να πάει σε έναν κατάλογο ελέγχου για να βεβαιωθείτε ότι δεν παίρνουν ό, τι δεν είναι δικό σου, ακόμη και αν κανείς δεν ψάχνει. Ακούγεται αστείο ακόμα και να το πω, γιατί αυτή η πεποίθηση είναι τόσο βαθιά ριζωμένη μέσα μου. Καλά νέα διατροφή ρουτίνες είναι ένα δέντρο χωρίς ρίζες και πρέπει να ποτίζονται κάθε μέρα. Το νερό είναι το σκέφτονται, και μιλώντας σε δράση κάθε μέρα. Η καθημερινή συνειδητή προσπάθεια επιτρέπει στις ρίζες να πάει βαθιά μέσα στο υπο-συνείδηση και να γίνει όπως τα άλλα δέντρα στο δάσος.

Τέταρτο στάδιο – Ασυνείδητα αρμόδια. Αυτός είναι ο στόχος του κάθε πελάτη. Να πάρει αυτή η νέα γνώση για τη διατροφή και τη βαθύτερη κατανόηση των ορμονικές αντιδράσεις, και να εξελιχθεί σε έναν τρόπο ζωής. Πολλές φορές ένα νέο πελάτη για τις ερωτήσεις μου, «πώς νομίζεις ότι είμαι;» Μερικές φορές είναι έκπληκτος με την απάντηση μου, ειδικά αν υπήρξε δραματική απώλεια λίπους. Βλέπεις ότι πάει περισσότερο από το πώς ακούγονται, από το πόσο η κλίμακα κινείται. Θα δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό του χρόνου για την τροποποίηση της συμπεριφοράς μέρος της διδασκαλίας μου, την οποία αποκαλώ «Νόμους της Lean». Ξέρω ότι για να γίνει ο τρόπος ζωής τους, και να απολαύσετε μεγάλη διάρκεια ζωής και καλή υγεία, θα πρέπει να γίνει ασυνείδητα επιτυχία στη διαχείριση αυτή. Τι θα μπορούσε να το κρατήσει από το να συμβεί; Νομίζω ότι το πιο κοινό λάθος είναι η εξαπάτηση της σκέψης σου στο τέταρτο στάδιο, όταν ακόμη στο τρίτο στάδιο. Βλέπετε, χρειάζεται καθημερινή δουλειά του αυτο-talk, θετικές σκέψεις, στόχος οδηγείται επιλογές για να ποτίσει το δέντρο στο τρίτο στάδιο. Τι προκαλεί την εξαπάτηση; Νομίζοντας ότι είναι ρεαλιστικό να θέσει σε όλα αυτά συνειδητή προσπάθεια κάθε μέρα, ειδικά όταν δεν έχω να κάνω σε άλλους τομείς της ζωής μου, θέλω να διαχειριστεί με επιτυχία. Η αλήθεια είναι ότι δεν θα το κάνει. Μόνο που πρέπει να κάνεις, μέχρι το δέντρο έχει ποτιστεί αρκετά, και οι ρίζες τόσο βαθιά, όπως και τα άλλα δέντρα στο δάσος. Ο θησαυρός βρέθηκε σε τέταρτο στάδιο, είναι αυτό που παίρνει το ίδιο ποσό συνειδητή προσπάθεια για να διαχειριστείτε το βάρος σας, όπως έκανε στη φάση του να μην διαχείριση του βάρους σας.

Έτσι, εάν είστε πραγματικά έτοιμοι να δείτε το βάρος σας το πρόβλημα λύθηκε μια για πάντα. Ξεκινά με τη λέξη «ξύλο», αυτό το ανθυγιεινό δέντρο στο δάσος. Θα το φυτό στη θέση του ένα υγιές δέντρο της νέας γνώσης και συμπεριφοράς. Το καθημερινό πότισμα των δέντρων θα πρέπει να είναι βαθιά ριζωμένη, και όπως και τα άλλα υγιή δέντρα στο δάσος. Το φρούτο αυτό το δέντρο παράγει θα διαρκέσει και να απολαύσετε για μια ζωή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ