Ποια Είναι Η Καλύτερη Άσκηση Για Το Λίπος Στην Κοιλιά; Πώς Να Μειώσετε Το Λίπος Της Κοιλιάς Με Τη Βοήθεια Του Garcinia Cambogia

Rate this post

Το ζήτημα του ποια είναι η καλύτερη άσκηση για το λίπος στην κοιλιά είναι αρκετά δύσκολο να απαντηθεί καθώς δεν υπάρχει μία και μόνη άσκηση που είναι αρκετή για να μειώσει οποιαδήποτε ποσότητα λίπους από ένα συγκεκριμένο σημείο garcinia στο σώμα. Με λίγα λόγια, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί κανείς να χάσει μόνο το λίπος γύρω από την κοιλιά και πουθενά αλλού. Έτσι, πρέπει να συνδυάσει κάποιες ασκήσεις στην προσπάθεια να χάσει το λίπος της κοιλιάς.

Κοιλιακοί με τεντωμένα τα χέρια

Αυτή είναι η προηγμένη έκδοση της παραδοσιακής άσκησης κοιλιακών στο πάτωμα, όπου βρίσκεστε στο πάτωμα με τα χέρια πίσω, με ένα μοχλό. Για να το κάνετε το long arm crunch, θα πρέπει να ξαπλώσετε κάτω με τους ώμους σηκωμένους από το πάτωμα για να κρατήσετε τα χέρια τεντωμένα. Ένα έως τρία σετ με περίπου 12 επαναλήψεις.

Η άσκηση ποδηλάτου

Ποδήλατο-ΆσκησηςΓίνεται σε ύπτια θέση με τα χέρια στο πίσω μέρος του κεφαλιού, τα γόνατα κοντά στο στήθος και τους ώμους σηκωμένους από το πάτωμα. Για την προπόνηση των μυών της κοιλιάς θα πρέπει να φέρετε τον δεξιό αγκώνα προς το αριστερό γόνατο, καθώς ισιώνεται το δεξί πόδι, ενώ αλλάζετε πλευρές σε μια κίνηση σαν να κάνετε πετάλι. Ένα έως τρία σετ με τουλάχιστον 12 επαναλήψεις.

Κοιλιακή με Μπάλα Γυμναστικής

άσκηση crunch μπάλαΑυτή η άσκηση χρησιμοποιεί μια μπάλα γυμναστικής για να ασκήσει πίεση γύρω από την περιοχή της κοιλιάς. Για να την κάνετε, πρέπει να ξαπλώστε πάνω στην μπάλα και τοποθετήστε το ένα χέρι πίσω από το κεφάλι και δοκιμάσετε να ανυψώσετε τον κορμό από την μπάλα λυγίζοντάς τον πάνω και κάτω. Ένα έως τρία σετ με τουλάχιστον 12 επαναλήψεις.

Κοιλιακοί με Κάθετα Πόδια

Τελευταία, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντική είναι η άσκηση κάθετων κοιλιακών που είναι λίγο πολύ παρόμοια με την παραδοσιακή άσκηση κοιλιακών. Η μόνη διαφορά είναι ότι αυτή απαιτεί να διασχίσετε τα γόνατά με τα πόδια σας σταθερά σε μία θέση καθώς κάνετε τους κοιλιακούς. Ένα έως τρία σετ με τουλάχιστον 12 επαναλήψεις.

Ο ρόλος του Garcinia Cambogia στην Απώλεια του Κοιλιακού Λίπους

Το Garcinia Cambogia είναι αυτό που ακούγεται πιο πολύ τελευταία στη μάχη των συμπληρωμάτων με πολλούς να το υμνούν για την ανεπανάληπτη και χωρίς ταλαιπωρία αποτελεσματικότητά του. Παρουσιάστηκε πρόσφατα στην εκπομπή ενός διάσημου γιατρού στην κρατική τηλεόραση ο οποίος το συνέστησε για την δύναμη και την ασφάλειά του.

Παραδόξως, πολλοί άνθρωποι που αγωνίζονται με το λίπος της κοιλιάς δεν έχουν πάρει ακόμα χαμπάρι αυτή τη ριζοσπαστική ανακάλυψη.

Λοιπόν, για να δώσουμε μια γενική εικόνα για το τι είναι αυτό το προϊόν , το Garcinia Cambogia είναι ένα μικρό φρούτο που μοιάζει με κολοκύθα που καλλιεργείται στη Νοτιοανατολική Ασία και στην Ινδία. Έρευνες υποστηρίζουν ότι περιέχει ένα ειδικό συστατικό που ονομάζεται HCA το οποίο είναι πολύ σημαντικό για την επαγωγή της βιώσιμης απώλεια λίπους.

Για αυτούς που έχουν λίγο χρόνο να διαθέσουν για να πάνε στο γυμναστήριο ή έχουν απλά κουραστεί να ακολουθούν τα ίδια και τα ίδια προγράμματα γυμναστικής, αυτό το απλό απόσπασμα θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη ανακούφιση.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές του εκχυλίσματος Garcinia Cambogia μπορούν να χάσουν έως και το 39% της χοληστερόλης και να απαλλαγούν από 2 ίντσες κοιλιακού λίπους κατά μέσο όρο μέσα σε μόλις 28 ημέρες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ