Οι Τοπ 7 Τροφές Για Να Χάσετε Το Λίπος Της Κοιλιάς Αστραπιαία

Rate this post

Είσαι αγωνίζεται να χάσετε το λίπος της κοιλιάς; Η απάντηση μπορεί να βρίσκεται δεξιά με τα τρόφιμα που τρώτε. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξω το πιο ισχυρό 7 τροφές που θα πρέπει να έχει σε καθημερινή βάση για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς…αστραπιαία!

Πρώτα, πρέπει να καταλάβετε ότι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς και να πάρει αυτό το σφιχτό στομάχι και/ή λαξευμένο έξι pack κοιλιακούς, χρειάζεται ένας συνδυασμός από τέσσερα συστατικά για να βιώσουν την επιτυχία.

  • Πάρτε την αφθονία του ύπνου
  • Πίνετε άφθονο νερό (φροντίστε να είναι κρύο το νερό. Πάγος-το κρύο νερό προκαλεί το σώμα σας να κάψει θερμίδες για να το πάρει για να τη θερμοκρασία του σώματος.)
  • Άσκηση
  • Φάτε τα σωστά τρόφιμα

Το παρακάτω είναι το καλύτερο 7 τροφές για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς:

Μονοακόρεστα Λιπαρά: τα Μονοακόρεστα λίπη είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο για να χάσει το λίπος της κοιλιάς, αλλά και για την υγεία σας. Μερικά παραδείγματα των μονοακόρεστων λιπαρών είναι το Ελαιόλαδο, οι Ελιές, το Αβοκάντο, τα Καρύδια, και τόσο πολύ περισσότερα.

Πρωτείνες: δείτε οικοδόμοι μυών γύρω από το γυμναστήριο βαδίζουν πρωτεΐνες, όπως το νερό…και για καλό λόγο. Ροφήματα πρωτεΐνης είναι φορτωμένο με 20-36+ γραμμάρια πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη είναι πολύ σημαντική για την υγεία σας, την καύση του λίπους και την οικοδόμηση των μυών. Επίσης η πρωτεΐνη επισκευές ιστούς των μυών σας μετά την άσκηση, καθιστώντας το εξαιρετικά σημαντικό να πιείτε ή να φάτε κάποια μορφή πρωτεΐνης τουλάχιστον εντός 30 λεπτών μετά την προπόνηση. Παρόλο που η πρωτεΐνη είναι πολύ σημαντική για το σώμα σας, θα πρέπει να πάρετε με μέτρο.

Ολικής αλέσεως: το Πλιγούρι (Αν έχετε πλιγούρι βρώμης, βεβαιωθείτε ότι είναι έλασης βρώμη και κάνε το με νερό, γάλα σόγιας, ή αποβουτυρωμένο γάλα.), τα δημητριακά ολικής αλέσεως, σιτάρι ολικής αλέσεως, το καστανό ρύζι, το άγριο ρύζι, ποπ κορν (φως χωρίς αλάτι και βούτυρο), κινόα, & ολικής άλεσης καλαμποκιού για να αναφέρουμε μόνο μερικά.

Φρέσκα Φρούτα (Duh!): Αν δεν ξέρεις από τώρα ότι τρώγοντας πολλά φρούτα καθημερινά θα ρίξει λίρες και να αποκαλύψει αυτά τα πολύ επιθυμητό abs και, στη συνέχεια, θα ήθελα να σας ρωτήσω για μια έκπτωση στο εισιτήριο για το σπίτι σας πλανήτη Άρη! 🙂 Το #1 φρούτα για να φάει είναι τα Μήλα, δεδομένου ότι είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, χαμηλή σε θερμίδες και περισσότερο. Ένα μικρό κόλπο θα ήταν να καταναλώνουν ένα μήλο πριν το φας ένα γεύμα, με αυτόν τον τρόπο, επειδή η ίνα στα μήλα, θα έχετε πλήρη γρηγορότερα όταν τρώτε το γεύμα σας.

Φρέσκα Λαχανικά (Ναι, πάλι!): Τα λαχανικά είναι φορτωμένο με βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, και φυτικές χημικές ουσίες που είναι σημαντικές για την υγεία σας και να χάσουν το λίπος της κοιλιάς. Εδώ είναι μια συμβουλή για σας: το Πακέτο κάποια λαχανικά σε φέτες για να το πάρετε μαζί σας ή στο σπίτι, όπως ένα γρήγορο σνακ. Αυτό προφανώς θα βοηθήσει στην αποτροπή της την επιθυμία σας για την κακή σνακ.

Πουλερικά, Κρέας: Άπαχο τεμάχια κοτόπουλου (στήθος) & την τουρκία είναι το καλύτερο. Είναι γεμάτη με πρωτεΐνη, νιασίνη, σελήνιο, βιταμίνες Β6 και περισσότερο. Συνιστάται ότι μπορείτε να μαγειρέψουν τα κρέατα από το ψήσιμο στη σχάρα, το ψήσιμο ή το ψήσιμο.

Θαλασσινά: Περιέχουν και τα οκτώ απαραίτητα αμινοξέα, τα θαλασσινά είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. Το ψάρι περιέχει επίσης ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία σας. Τα δύο καλύτερα είδη για να φάει είναι ο σολομός και ο τόνος (αν είναι κονσέρβα – ελαφρύ τόνο σε νερό).

Θυμηθείτε, θα πρέπει να ακολουθήσετε αυτά τα τέσσερα βήματα παραπάνω (ύπνος, το νερό, την άσκηση, να τρώτε σωστά), προκειμένου να με επιτυχία να χάσετε το λίπος της κοιλιάς και να χάσουν βάρος. Μην νομίσετε ότι το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να θέσει κάτω και να ξεκινήσουμε από 50-100 ροκανίσματα την ημέρα για να πάρετε μια σέξι στομάχι.

Είσαι έτοιμος να «χάσετε το λίπος της κοιλιάς» τώρα; Σας συνιστώ να ρίξετε μια ματιά σε αυτό το ισχυρό «καύση του λίπους πρόγραμμα». Αυτό το πρόγραμμα είναι κατ ‘ ευθείαν στο σημείο και δεν είναι τυπικό «χαμηλών θερμίδων», «όχι σε υδατάνθρακες», «δεν τρώω τίποτα όλη μέρα» τύπος της διατροφής.

Εύχομαι την καλύτερη επιτυχία στο να πάρει τον εαυτό σας σε καλύτερη υγεία και να πάρει τον εαυτό σας αυτά τα πολυπόθητο six pack κοιλιακούς! Καλή Τύχη!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ