Επιλέγοντας μια Eco Slim Διατροφή – Η Διαφορά Μεταξύ του Παλαιού και Δίαιτες Atkins

Επιλέγοντας μια Eco Slim Διατροφή – Η Διαφορά Μεταξύ του Παλαιού και Δίαιτες Atkins
Rate this post

eco slimΓνωρίζοντας τη διαφορά μεταξύ της Paleo διατροφή και δίαιτα Atkins μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβω τι είναι καλύτερο για σας. Οι άνθρωποι Eco slim πάντα αναζητούν την τέλεια διατροφή, έτσι δεν είναι καμία κατάπληξη ότι υπάρχει πρόσφατη συζήτηση γύρω από το ερώτημα: Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο Παλαιό διατροφή και δίαιτα Atkins;

Σκοπός

Η Atkins and Paleo διατροφή είναι δύο από τα ευρέως Eco slim δημοφιλή δίαιτες.

Και οι δύο δίαιτες έχουν τους βασικούς παράγοντες που κάνουν το κάθε επιτυχία. Χρησιμοποιούν την ίδια έννοια που μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες. Ωστόσο, η κύρια διαφορά με το Παλαιό έναντι δίαιτα Atkins ερώτημα είναι: ποιος είναι ο σκοπός του κάθε ένα; Ο κύριος στόχος του Paleo διατροφή δεν είναι απλά να χάσετε βάρος, αλλά είναι περισσότερο από μια επιλογή τρόπου ζωής. Από την άλλη πλευρά, η δίαιτα Atkins είναι απλά χρησιμοποιούνται για να χάσουν βάρος και δεν χρησιμοποιείται για μια δια βίου δέσμευση.

Κατευθυντήριες γραμμές

Δεύτερον, η δίαιτα Atkins χωρίζεται σε τέσσερις φάσεις – μία είναι η επαγωγή οδηγεί σε τέσσερις είσαι συντήρηση διάρκειας ζωής. Πηγαίνει από το πιο περιοριστικό για μικρότερο και λιγότερο περιορισμούς. Η Νέα Atkins προσέγγιση επιτρέπει επίσης την δίαιτα για να προσαρμόσετε τη διατροφή τους σχέδιο για να ταιριάζει τις προσωπικές βάρους και τους στόχους φυσικής κατάστασης. Η αρχική φάση, το χρονικό πλαίσιο και το χρόνο για να ξεκινήσει δραστηριότητα γυμναστήριο είναι μεταξύ των δέκα τρόπους που κάνουν δίαιτα μπορούν να προσαρμόσουν τη νέα δίαιτα Atkins.

Το Παλαιό διατροφή δεν είναι κατανεμημένες σε φάσεις. Υπάρχει μόνο μια τροποποίηση για τους ανθρώπους που είναι οι αθλητές που θέλουν να χάσουν βάρος. Όλοι ουσιαστικά ακολουθεί τις ίδιες κατευθυντήριες γραμμές, να τρώει τα τρόφιμα που ιδρύθηκαν κατά την Παλαιολιθική Εποχή.

Είδη τροφίμων που επιτρέπεται

Τρίτον, τα τρόφιμα που επιτρέπονται σε κάθε δίαιτα είναι ένας άλλος παράγοντας που συμβάλλει στην διαφορά μεταξύ του Παλαιού και δίαιτα Atkins. Η διατροφή Παλαιό συνεπάγεται τρώει υγιεινά τρόφιμα και να πάρει έξω τα τρόφιμα που δεν χρησιμοποιήθηκαν πίσω στην ημέρα του κυνηγού-τροφοσυλλέκτη πολιτισμού, 25 και 50 χιλιάδες χρόνια πριν. Αυτές οι διατροφικές συνήθειες απαγορεύουν τη χρήση φυτικά έλαια, όσπρια (φασόλια, τα μπιζέλια και τα φιστίκια), τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, τα περισσότερα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα δημητριακά.

Από την άλλη πλευρά, το σχέδιο Atkins υποστηρίζει την κατανάλωση ορισμένων τροφίμων κατά τη διάρκεια των διαφορετικών φάσεων της δίαιτας. Τα φυτικά έλαια και τα τεχνητά γλυκαντικά επιτρέπεται. Dieters μπορεί να φάει όσπρια και δημητριακά στο τρίτο και τέταρτο φάσεις. Επίσης, ενθαρρύνει την κατανάλωση λαχανικών από την πρώτη φάση, όμως, τα φρούτα δεν έφερε στην εξίσωση, πριν τη δεύτερη φάση.

Όταν θέλετε να αποφασίσετε σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Παλαιού έναντι δίαιτα Atkins συζήτηση, θα πρέπει να μάθετε σε τι κύριος στόχος σας είναι. Αν απλά θέλετε να χάσετε βάρος, η δίαιτα Atkins μπορεί Eco slim να είναι η καλύτερη για εσάς. Θα επικεντρωθεί στην διατροφή πλούσια σε λίπη και πρωτεΐνη, το οποίο δεν θεωρείται μια υγιεινή επιλογή. Η διατροφή Παλαιό επικεντρώνεται σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ