Γρήγορες Συμβουλές για Απώλεια Βάρους – Οι Πραγματικοί Λόγοι Δεν Χάνεις Βάρος!

Rate this post

Αν το να χάσεις βάρος είναι εύκολο, οι Αμερικανοί δεν θα πρέπει να δαπανούν $40 δισ. ευρώ ετησίως στην αναζήτηση των λύσεων. Με όλες τις μανίες διατροφής και απώλεια βάρους χάπια εκεί έξω, δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι η πλειοψηφία των κτήτορες τελικά να κερδίσει πίσω το βάρος τους, αν όχι περισσότερο. Τα περισσότερα από αυτά τα προϊόντα δεν έχουν εγκριθεί για την ασφάλεια από το FDA, και δεν υπάρχει απόδειξη της αποτελεσματικότητάς τους * ακόμα άτομα που κάνουν δίαιτα είναι ακόμα πρόθυμοι να δοκιμάσουν τα πάντα με κάθε κόστος. Αυτό θα μπορούσε πιθανότατα να εξηγήσει γιατί η βιομηχανία διατροφής είναι σε καλύτερη οικονομική κατάσταση από τον υπόλοιπο κόσμο.

Δεν υπάρχει μεγάλο μυστήριο πίσω από το μυστικό για την απώλεια βάρους, αν και υπάρχει πειθαρχία που απαιτείται, καθώς και την κοινή λογική.

Ξέρετε ότι πρέπει να χάσει το βάρος και να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, αλλά τι πρέπει να κάνετε, και τι κάνει στην πραγματικότητα, είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Εάν παίρνετε το χρόνο να αξιολογήσει τις συμπεριφορές, θα ανακαλύψετε ότι δεν χρειάζεται να κοιτάξουμε πολύ μακριά για να δούμε πώς σαμποτάρεις το λεπτό-κάτω τις προσπάθειες.

– Ανεπαρκή ή αντιφατικό άσκηση: οι Περισσότεροι άνθρωποι να εμπλακούμε σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής σας για πρώτη φορά, δεν γνωρίζουν ότι το είδος της άσκησης που κάνουμε, είναι ζωτικής σημασίας να πέφτουν τα κιλά, όπως είναι η συνέπεια με την οποία το κάνουν. Αν θέλετε να αλλάξετε τη σύνθεση του σώματος, θα πρέπει να δουλέψει σκληρά και σε τακτική βάση. Παρακάμπτοντας πολλές προπονήσεις θα νικήσει το σκοπό, και να παρέχει μικρή ή καθόλου αποτελέσματα. Χαμηλής έντασης άσκηση δεν κάνει τίποτα για να χτίσει ή να υποστηρίξουν τη μυϊκή μάζα, η οποία είναι κρίσιμη για την αποτελεσματική απώλεια λίπους στρατηγικής * ωστόσο, η άσκηση υψηλής έντασης συνεχίζει να ενισχύσει το μεταβολισμό σας πολύ καιρό μετά που θα τελειώσεις. Προκειμένου να επιτευχθεί πραγματική απώλεια βάρους, θα πρέπει να συνδυάσετε μέτριας έως υψηλής έντασης καρδιο με την κατάρτιση δύναμης. Τι αυτό σημαίνει είναι, 5-6 προπονήσεις καρδιο κάθε εβδομάδα, για τουλάχιστον 30 λεπτά, και τη δύναμη της κατάρτισης (άρση βαρών) για τουλάχιστον 2x μια εβδομάδα. Αν είστε μόλις αρχίζει, στη συνέχεια χαλαρώστε αργά και απασχοληθείτε στον τρόπο σας επάνω. Αν είστε μετρίως δραστήρια ή σε καλή κατάσταση, στη συνέχεια, δοκιμάστε τον εαυτό σας πρόκληση με το «διάστημα της κατάρτισης.»

Διάστημα της κατάρτισης περιλαμβάνει εναλλασσόμενες χαμηλής έντασης και υψηλής έντασης σύνολα άσκηση, με πολύ σύντομες περιόδους ανάκαμψης. Έχει αποδειχθεί να είναι η καλύτερη μέθοδος για την καύση του λίπους, επειδή θα συνεχίσει να καίγεται καλά μετά την άσκηση. Δεν είναι καμία κατάπληξη ότι αυτό το είδος της κατάρτισης που χρησιμοποιείται από επαγγελματίες αθλητές και δρομείς μεγάλων αποστάσεων.

– Δεν κοιμάσαι αρκετά: Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η στέρηση ύπνου μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό σας και να συμβάλει στην αύξηση του βάρους. Όταν χάνεις τον ύπνο, το σώμα σας εκκρίνει κορτιζόλη, μια ορμόνη που ρυθμίζει την όρεξη, και αισθάνεστε πεινασμένοι, ακόμα και αν δεν μπορεί να είναι. Στις προσπάθειές σας να επιτύχετε και να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος απώλεια και τον τρόπο ζωής του, κάντε τον ύπνο προτεραιότητα και στόχος για 8 ώρες μια νύχτα, αν μπορείτε. Προσπαθήστε να πάρει στο κρεβάτι την ίδια ώρα κάθε βράδυ, και αν χρειαστεί, δοκιμάστε μερικά τελετουργικά ώρας για ύπνο που μπορεί να σε βοηθήσει να φτάσεις σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας.

– Τόνισε τα εξής: Είναι κάτω από συνεχή πίεση, μπορεί να αυξήσει την παραγωγή της κορτιζόλης, μια ορμόνη που μπορεί να αυξήσει την όρεξη, καθώς και την αποθήκευση λίπους γύρω από την κοιλιακή περιοχή. Αντί να φτάσει για την άνεση των τροφίμων, η οποία είναι γενικά υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, σκεφτείτε μια δραστηριότητα που σας δίνει χαρά και ένα που είναι καλό για σας, το διαλογισμό, το μασάζ, την ποδηλασία ή την άσκηση. Μαλθακότητα, αν είναι υγιής, θα είναι πραγματικά σε κάνει να νιώσεις καλύτερα όταν αισθάνεστε κάτω, άγχος ή κατάθλιψη.

– Δεν ασκεί τον έλεγχο τμήμα: Τμήμα ελέγχου μπορεί να κάνει ή να σπάσει την απώλεια βάρους σας προσπάθειες. Αν δεν διαβάζετε τις ετικέτες και τη μέτρηση των μερίδων, τότε είναι πιθανόν να έχουν να τρώνε πολύ περισσότερο από ό, τι νομίζετε. Να μειώσετε το μέγεθος των μερίδων, χρησιμοποιώντας μικρότερα πιάτα και μπολ και να κρατήσει ένα ημερολόγιο για να καταγράψει ό, τι τρώτε, καθώς είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του πώς γρήγορα θερμίδες μπορούν να προσθέσουν επάνω όταν δεν είσαι παρακολούθηση.

– Να καταβροχθίσω τα σαββατοκύριακα: Μια περιστασιακή επιείκεια είναι μια χαρά, αλλά αν είστε πειθαρχημένοι όλη την εβδομάδα, μόνο και μόνο για να binge μακριά τα σαββατοκύριακα, τότε θα είναι κακό για την απώλεια βάρους σας προσπάθειες. Αντί να καταβροχθίζουν τον εαυτό σας για τα σαββατοκύριακα, δοκιμάστε ανταμείβοντας τον εαυτό σας με μια-δυο μικρές λιχουδιές, αλλά να συνεχίσει να είναι πειθαρχημένη.

– Απρόσεκτη διατροφή: Είμαστε όλοι ένοχοι, να τρώνε από την τσάντα ή το κιβώτιο μπροστά στην ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ, μόλις και μετά βίας εν γνώσει του γεγονότος ότι το κάνουμε αυτό. Ή για ένα ποτό με ένα φίλο, μπορείτε να πάτε μέσω 3 μπολ με πατατάκια σε μια συνεδρίαση, πριν ακόμη παραγγείλει το γεύμα σας. Πόσες φορές έχετε διαλέξει στο παιδί σας είναι πατάτες ή τελειώσει το τσίζμπεργκερ; (Εντάξει, είμαι ένοχος!) Σκεφτείτε τους στόχους απώλειας βάρους σας, ή αυτό το σέξι σώμα που αγωνίζονται για, και να αντισταθεί στον πειρασμό να καθαρίσετε το πιάτο σας ή του παιδιού σας. Εξοικειωθείτε με τις θερμίδες που περιέχονται σε κάποια από τα αγαπημένα τρόφιμά σας για να πάρει, και να εξετάσει πώς μερικές μπουκιές από αυτό και ένα σωρό ότι, μπορεί παραδόξως να προσθέσετε έως και αρκετές γεύματα αξίας θερμίδες!

Τρώει πολύ γρήγορα: Πόσο τρώτε είναι εξίσου σημαντικό με το τι τρώτε σε κρατάει το επιπλέον βάρος. Οι άνθρωποι που τη φυλή μέσα από τα γεύματά τους, εισπνέοντας το φαγητό τους, θα είναι πάντα να καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από αυτές που τρώτε σε ένα χαλαρό ρυθμό, το μάσημα των τροφίμων προσεκτικά, και βάζει το πιρούνι στο μεταξύ δαγκώματα. Όταν τρώτε πολύ γρήγορα, καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από ό, τι χρειάζεστε, πριν από τις ορμόνες που ελέγχουν την όρεξη, να έχει χρόνο να αντιδράσει και το σήμα στον εγκέφαλο ότι είστε πλήρεις. Ομοίως, το φαγητό, μέχρι να είστε πλήρως γεμιστές, στίχους τρώει μέχρι να είναι στο 80% πλήρης, θα οδηγήσει σε επιπλέον θερμίδες και αύξηση του σωματικού βάρους. Αν τρώτε αργά, απολαμβάνοντας κάθε μπουκιά, θα πρέπει σχεδόν πάντα να καταναλώνουν λιγότερο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ