Αερόβια Γυμναστική Για Να Χάσετε Το Κοιλιακό Λίπος- Δείξτε Υπέροχα Χάνοντας Το Λίπος Στην Κοιλιά

Rate this post

Μπορεί η αερόβια γυμναστική να σας βοηθήσει να χάσετε το λίπος στο στομάχι

hiitΗ αερόβια γυμναστική είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να χάσετε το λίπος στο στομάχι, μαζί με μια υγιεινή διατροφή και τη χαμηλότερη πρόσληψη θερμίδων. Το πρόβλημα όμως είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι επιμένουν να κάνουν αερόβια γυμνάστική σταθερής κατάστασης για πολλή ώρα και απλά να μην καταφέρνουν τίποτα. Δεν λέω ότι το τρέξιμο στο διάδρομο δεν έχει τη θέση του, είναι απλά το πώς τρέχετε και χρησιμοποιείτε τον διάδρομο που κάνει τη διαφορά. Έτσι, αν έχετε σκεφτεί ότι η αερόβια γυμναστική δεν κάνει τίποτα για σας, τότε μάλλον την κάνετε λάθος.

Αερόβια Γυμναστικής Σταθερής Κατάστασης για να χάσει το λίπος στο στομάχι

Η Αερόβια γυμναστικής σταθερής κατάστασης πιο συχνά γνωστή ως “κανονική αερόβια γυμναστική” φαίνεται να είναι αυτό που δείχνουν οι περισσότεροι εκπαιδευτές στους πελάτες τους. Πιστεύουν ότι η αερόβια γυμναστική σε χαμηλό επίπεδο έντασης θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες που προέρχονται από το λίπος του σώματος. Έτσι η κανονική ή χαμηλής έντασης αερόβια γυμναστική είναι μία από τις πιο δημοφιλείς μορφές αερόβιας γυμναστικής αλλά τόσο πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται γιατί έχουν χάσει τα κιλά.

Χάνοντας το λίπος στο στομάχι με την Αερόβια Γυμναστική Υψηλής Ένταση

Η αερόβια γμυναστική υψηλής έντασης δεν χρησιμοποιείται όσο η σταθερής κατάστασης. Η ιδέα πίσω από αυτό το είδος αερόβιας γυμναστικής είναι το να φτάσετε το σώμα σας στα όρια του σε σύντομο χρονικό διάστημα που ακολουθείται από μια σύντομη περίοδο ανάπαυσης. Όπως μπορείτε να φανταστείτε οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την τάση να επιλέγουν την γυμναστική σταθερής κατάστασης παρά αυτή. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αυτή η μορφή αερόβιας γυμναστικής θα σας δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο εάν την κάνετε σωστά. Όχι μόνο θα είναι συντομότερες οι προπονήσεις σας, αλλά θα μεγιστοποιήσετε επίσης το ποσό των θερμίδων που καίτε ανά προπόνηση.

Συνδυάστε Την Αερόβια Γυμναστική Σταθερής Κατάστασης και Υψηλής Έντασης για να χάσετε το λίπος στο στομάχι

Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε το λίπος στο στομάχι είναι να χρησιμοποιείτε ένα πλάνο αερόβιας γυμναστικής με το οποίο κάνετε HIIT για περίπου 20 λεπτά 2-3 φορές την εβδομάδα. Αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να ανέβετε στο διάδρομο και να περπατήσετε σε έναν μέτριο ρυθμό για περίπου 5 λεπτά για να ζεσταθείτε. Μετά από πέντε λεπτά προθέρμανσης, αυξήστε την ταχύτητα του διαδρόμου σε ένα επίπεδο που απαιτεί από εσάς να τρέξετε. Κάντε ένα σπριντ για 30-45 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια μειώστε το επίπεδο προς τα κάτω μέχρι να περπατάτε απλά. Βεβαιωθείτε ότι το έχετε μειώσει αρκετά χαμηλά ώστε να περπατάτε έτσι ώστε να ξεκουραστείτε. Επαναλάβετε 5-10 φορές και τελειώστε με πέντε λεπτά αποθεραπείες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ