Ένα Κλειδί Για Την Απώλεια Βάρους & Six Pack Ab Στρατηγική Υποκατάστασης

Rate this post

Βασική αρχή κάθε πρόγραμμα απώλειας βάρους είναι ότι θα πρέπει να τρώτε λιγότερες θερμίδες από ό, τι το σώμα σας χρησιμοποιεί. Εάν είστε τίποτα όπως εγώ, ωστόσο, μάλλον δεν έχετε το χρόνο, την υπομονή, την επιθυμία ή την πειθαρχία για να μετρήσει τις θερμίδες. Θα μπορούσα να σκεφτώ πολύ καλύτερα χρησιμοποιεί από τον ήδη περιορισμένο ελεύθερο χρόνο. Για όσους τακτικά ακολουθήστε μου blogs ή άρθρα, θα ξέρεις ότι προτιμώ να μείνω στη κάποιες βασικές κατευθυντήριες γραμμές όταν τρώω και να ακούω το σώμα μου.

Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να χάσετε το λίπος και να διατηρήσει αυτή την απώλεια λίπους. Τρώγοντας περισσότερα φρούτα και λαχανικά, μαζί με δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχο κρέας, ξηροί καρποί και τα φασόλια είναι μια ασφαλής και υγιής. Μία από τις βάσεις στην καθημερινή διατροφή μου και να καταπολεμήσει την απώλεια λίπους είναι να τρώτε όσο πιο πολλά φρούτα και λαχανικά, όπως μπορώ. Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν μέρος της μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή σχέδιο.

Φυσικά το να τρως φρούτα και λαχανικά έχει πολλά οφέλη, εκτός από βοηθώντας σας με τους στόχους απώλειας λίπους σας. Οι δίαιτες που είναι πλούσιες σε φρούτα και λαχανικά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ορισμένων τύπων καρκίνου και άλλων χρόνιων ασθενειών. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι επίσης μια μεγάλη πηγή φυτικών ινών και παρέχει τις απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά και άλλες ουσίες που είναι σημαντικές για την καλή υγεία.

Πίσω καταμέτρηση θερμίδων. Έχοντας επίγνωση των θερμίδων σας ή πόσο φαγητό μπορείτε να είστε πραγματικά καταναλώνουν δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πρέπει να τρώτε λιγότερο φαγητό. Ένας τρόπος για να μειώσει τη συνολική πρόσληψη θερμίδων είναι να αντικαταστήσει χαμηλών θερμίδων φρούτα και λαχανικά σε θέση υψηλότερη σε θερμίδες συστατικά. Επειδή τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν μια καλή ποσότητα νερού και φυτικές ίνες, μπορείτε να φάτε την ίδια ποσότητα τροφίμων με λιγότερες θερμίδες. Τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά είναι φυσικά χαμηλά σε λιπαρά και θερμίδες και να γεμίζουν.

Εδώ είναι μερικά από τα πράγματα που κάνετε για να βοηθήσει να κρατήσει το συνολικό αριθμό των θερμίδων κάτω (με το πρόσθετο πλεονέκτημα της αυξάνοντας την πρόσληψη φυτικών ινών, έτσι με κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα).

Το πρωινό

Έχουμε ακούσει ένα εκατομμύριο φορές πριν, το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας». Ότι ακόμα δεν έχει αλλάξει. Στην πραγματικότητα, τα αποδεικτικά στοιχεία που συνεχίζει να τοποθετεί το ότι παρακάμπτοντας το πρωινό όχι μόνο δεν θα εκτροχιάσει την απώλεια λίπους σας σχέδιο, αλλά μπορεί πραγματικά να συμβάλει στην αύξηση του σωματικού βάρους. Μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε κατά τη διάρκεια του πρωινού με φρούτα και λαχανικά:

-Παραλείψτε το τυρί και τα αυγά σας και να την αντικαταστήσει με κάποια μανιτάρια, σπανάκι, ή τα κρεμμύδια. Τα λαχανικά θα προσθέσει όγκο και γεύση για το πρωινό σας με λιγότερες θερμίδες από το τυρί. Μάλλον η μητέρα σου σε έκανε να το κάνετε αυτό, όταν ήσουν παιδί και μαμάδες ξέρουν καλύτερα. Προσθέστε φρούτα για να τα δημητριακά σου. Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να μειώσουμε την ποσότητα των δημητριακών σε μπολ σας για μερικά βατόμουρα, φράουλες, μπανάνες ή τα ροδάκινα. Μπορείτε ακόμα να φάτε ένα πλήρες κύπελλο, αλλά με λιγότερες θερμίδες.

Το μεσημεριανό γεύμα

Ένα από τα χειρότερα πράγματα σχετικά με το φαγητό για τους περισσότερους ανθρώπους είναι αυτό το συναίσθημα μετά το γεύμα νωθρότητα. Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να μειώσει τις θερμίδες, αλλά θα πρέπει να βοηθήσει να αποκρούσει ότι υπνηλία συνήθως αισθάνονται μετά το γεύμα:

-Είτε πρόκειται για ένα burger, μια εσάρπα ή ένα μπουρίτο, παραλείψτε το τυρί (αν πρόκειται για ένα burger, παραλείψτε το κουλούρι). Αντικαταστήστε το τυρί και ψωμάκι με λαχανικά όπως το μαρούλι, τις ντομάτες, ή τα κρεμμύδια. Θα καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες και να αισθάνονται πλήρεις πιο γρήγορα.

-Αν είσαι ένα σούπα εραστής, προσθέστε ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένα λαχανικά, όπως το μπρόκολο, τα καρότα, τα φασόλια, ή κόκκινες πιπεριές, σε θέση 2 ουγγιές του κρέατος ή 1 φλιτζάνι ζυμαρικά στο αγαπημένο σας ζωμό που βασίζεται σούπα. Τα λαχανικά θα σας βοηθήσουν να συμπληρώσετε, έτσι δεν θα χάσετε αυτές τις επιπλέον θερμίδες.

Δείπνο

Ενώ δεν θέλεις να φας, θέλεις να είναι το ελαφρύτερο γεύμα της ημέρας.

-Παραλείψτε τα ζυμαρικά ή το ρύζι και αντί να προσθέσετε ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένα λαχανικά όπως τα καρότα, το μπρόκολο, ντομάτες, κολοκύθια, ή πιπεριές.

-Προσέξτε το μέγεθος των μερίδων. Αν λαχανικά, φρούτα και δημητριακά ολικής αλέσεως δεν παίρνει την πλειοψηφία του πιάτου σας, το χρόνο για να αναπροσαρμόσουμε μερίδες. Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε μερικά από τα ζυμαρικά, το ρύζι, το κρέας και το τυρί με λαχανικά, στον ατμό το μπρόκολο, τα σπαράγγια ή ένα άλλο αγαπημένο λαχανικό. Αυτό θα μειώσει τις συνολικές θερμίδες στο γεύμα σας, χωρίς να μειωθεί η ποσότητα των τροφίμων που τρώτε. ΑΛΛΆ θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε μια κανονική ή μικρή σε μέγεθος πιάτου, όχι μια πιατέλα. Ο συνολικός αριθμός των θερμίδων που τρώτε εξακολουθεί να μετράει, ακόμη και αν ένα καλό ποσοστό από αυτά προέρχονται από τα φρούτα και τα λαχανικά.

Σνακ Χρόνο

Τρώει πέντε με έξι γεύματα την ημέρα έχει γίνει ένα βασικό λέω σχεδόν σε κάθε άρθρο που μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με δίαιτες και σωστή διατροφή. Χρήση αυτών των σνακ μεταξύ των γευμάτων ως μια ευκαιρία για να φάει ένα φρούτο ή σνακ σε κάποια pre-cut, προ-πλένονται καρότα. Πέτα σε 6-8 αμύγδαλα και έχετε μια μεγάλη ανάμεσα γεύμα σνακ που θα σας κρατήσουν αίσθηση πλήρης μέχρι το επόμενο πλήρες γεύμα.

Υποκατάσταση

Αν στόχος σας είναι η απώλεια λίπους, να είστε προσεκτικοί για να μην να προσθέσετε τα φρούτα και τα λαχανικά στην υπάρχουσα διατροφή. Το κλειδί είναι η υποκατάσταση. Αν και είναι αλήθεια ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και υψηλότερη σε φυτικές ίνες σε σύγκριση με πολλά άλλα τρόφιμα, περιέχουν κάποιες θερμίδες. Αν αρχίσετε να τρώτε τα φρούτα και τα λαχανικά εκτός από αυτό που συνήθως τρώμε, προσθέτετε θερμίδες και μπορεί να κερδίσει το βάρος. Τρώτε φρούτα και λαχανικά, αντί για κάποια άλλη υψηλότερης θερμιδικής αξίας τρόφιμα.

Ξεχάστε την καταμέτρηση θερμίδων, με τη χρήση έξυπνων στρατηγικών, όπως υποκαθιστώντας το με φρούτα και λαχανικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιτύχετε τους στόχους απώλειας λίπους σας χωρίς να χρειάζεται να βγάλεις το κομπιουτεράκι ή lookup η θερμιδική αξία των τροφίμων. Αν μια στρατηγική, δεν είναι απλή και εύκολη στην εφαρμογή, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα τον ακολουθούν για πολύ καιρό και μακροπρόθεσμα συνέπεια στην άσκηση και διατροφικές συνήθειες είναι το κλειδί για την επιτυχία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ